torsdag 18 mars 2010

Vad händer???


Jag e så gruvligt trött på allt! Inte på min familj utan på jobb, aktiviteter och allt skit som gör att man aldrig få vara ledig och bara göra det man själv vill göra. Tex gå på stan och fika med en vän, ligga i sängen tills man storknar och bara få vara. Var e den kvalitets tiden som alla säger att man måste ta? Hur tar man den? Hur hinner man? Denna veckan har jag varit själv med barnen och jag hinner ingenting. Elvira e trött och gnällig när hon kommer hem. Pojkarna e hungriga och ska ha mat, det är läxor, matcher, träningar, kompisar m.m. Jag vet att alla säkert ha det så här men jag måste bara få gnälla lite. Jag har gnällt på jobbet också i veckan för att där är så dålig stämning. Mina kollegor höll med och det blev ett möte. Nu ska dom ta in lite mer folk på dagen för att det ska bli lite mer rörelse. I bland lönar det sig med att gnälla:) Nu längtar jag tills i morgon och dom spelar fredagsmys kl tre på dagen och det är dax att gå hem:) Denna veckan har varit kaos och jag har knappt hunnit prata med min bästa vän..Då e det illa!! Jag somnade klockan nio i går:) Bit i hop och ryck upp dig Nina!! Nu väntar dammsugaren och Niklas tränar och Adrian räknar matte bäst att passa på.. Kram alla

1 kommentar:

  1. Ja stackars lilla mig.......

    Haha jag vet hur det är och du vet att jag finns här ändå när du har tid.

    kram din bästa vän Linda

    SvaraRadera