söndag 14 mars 2010

Hej alla glada människor:)

Då var det söndag och hela helgen har gått igen. Denna helgen har det varit fullt upp med ungarnas matcher. Adrian spelade mot P99 i fredags kväll i sparre salen han gjorde ett mål och valde att spela hela tiden, han går på bandy. Han ville inte bli utbytt så efter matchen var han helt slut. Niklas hade två matcher på lördag förmiddagen han går på handboll. Han har en jäkla hosta men han kämpade på:). Vi var och köpte bil i går kväll i Bromölla. En bra bil till ett bra pris:) Kvällen slutade vi med tacos och det var riktigt gott. I dag söndag ska Niklas på barnkalas på lasergame och efter det åker vi till Nättraby och efter det Hasslö. Måste kolla min lilla pappas grav om den kommit fram efter snö massorna. Sist jag var där såg jag ingenting av den. Jag vill tacka Kenth min bror för att du körde runt med oss i går på vår bil jakt. Ha en toppen söndag alla..

2 kommentarer: