onsdag 24 mars 2010

Inte likt min Adrian


Klockan sju i går kväll låg han helt utslagen och sov på golvet. Adrian ligger ALDRIG stilla annars om han verkligen inte e riktigt sjuk. Vi var ju hos läkaren i går och han sa att det var virus i halsen. Nu är han ännu mer dålig! Jag lagar te vatten med honung i hela tiden för att lena halsen. Alvedon efter alvedon men inget tar ner febern.


Det är så typiskt att barnen alltid blir sjuka när Micke e på sjön och enligt ais:en är dom inte på väg hem än. Mins ett dygn till och när dom väl är i land så ska dom lasta av och städa m.m. Så kanske fredag han e hemma? Vi får se. Jag Vågar inte ringa min chef nu men det är ett måste jag vet att han kommer bli riktigt sur. Men vad ska jag göra, denna trasa till unge kan jag ju inte lämna själv inte. Ringde dagis så Elvira får komma ändå så hon slipper sitta här inne hela dagen. Ha en bra dag alla på era jobb..

1 kommentar:

  1. Ge honom en massa krya på sig kramar härifrån! Vad jobbigt för han/er. Synd att vi ska bo så långt ifrån varann.

    Många KRAMAR!

    SvaraRadera