tisdag 23 mars 2010

Totalt hopplöst!



Jag har inte gjort annat än varit hemma för vård av barn hela hösten och vintern. Det börjar bli pinsamt nu. Tror mina chefer på mig, jag börjar undra, får jag sparken snart? Jag vet dom kan inte ge mig sparken för vård av barn, men vad fan det är ju hela tiden! Det är hopplöst när man står själv utan föräldrar och anhöriga. Jag blir tokig på detta nu. Har skit ont i magen för jag vågar inte ringa chefen jag vet om att han blir skit arg. Jag tror inte andra förstår riktigt hur det är att vara helt själv. Så just nu står jag mellan pest och kolera. Ringa chefen eller chansa på att Adrian fixar skolan? FAN!!! Micke kom hem nu och hjälp mig! Annars flyter dagarna på som vanligt här hemma. Jag längtar till vi får flytta ut till Villa Ekdala så underbart det ska bli. Tänk att få gå där och pula i rabatterna sitta på berget på kvällarna och bara få mysa i en underbar miljö. Detta huset ligger verkligen på en plats som är underbar. Högst upp på berget med grönadal som utsikt. Tyst och lugnt åhhh jag vill nu!!! Tyvärr jobbar jag hela sommaren utan semester och det kommer inte bli kul men det är väl bara till att bita i hop. Nu ska jag krypa ner med min sjuka son som väntar på att sin mamma ska bli klar. Tyvärr går min trötthet ut över honom just nu inte riktigt rätt jag vet. Behöver bara få vara ledig. Micke räknade ut här om dagen att vi har varit barn lediga ett dygn sedan förra sommaren. Tror det skulle behövas nu.. Natti natti alla. Kram....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar