fredag 11 juni 2010

Bollen ligger hos dig nu!

På min knaggliga Engelska fick jag tag i Blogger. Det fanns ingen kundtjänst i Sverige men jag lyckades förklara det som hänt. Jag fick ju en kommentar på min blogg som var riktat mot mig som person och om mitt utseende. Det var ingen snäll kommentar.Jag vet nu vem skribenten var! Det kostade mig pengar att "låsa" upp den funktionen men det var det värt. Lite förvånad blev jag men nu vet jag var jag har dig. Tyvärr som person så är jag ju också sådan att jag ALDRIG ger mig och den tanken missade du nog när du skrev detta till mig. Jag har varit i kontakt med polisen också, använde mig av den kontakt jag har som sköter fallet efter pappas död. Enligt lag får man inte skriva något kränkande eller störande om en annan person. Och eftersom detta BARA var riktat till mig så blev det lättare för dom. Jag gjorde inte en polis anmälan i dag utan hon tog i mot rapporten så ska jag återkomma i morgon. Så nu har du ETT dygn på dig att skicka ett sms till mig och förklara varför. I morgon kommer jag skriva ut ditt namn här och genomföra polis anmälan. Så bara för att du inte ska kunna komma och säga hoppsan ditt nr var borta så har du det här IGEN! 0734 086088.
Jag skiter vad du skriver men jag vill bara veta varför!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar