tisdag 22 juni 2010

Semester

Nu har jag EN HEL VECKA semester:) Jag har ju precis blivit fast anställd så jag har ingen semester alls egentligen i år. Men vecka 25 och 29 får jag vara ledig och njuta med barnen. I går var jag på utvecklings samtal på Elviras dagis. Marie dagis fröken som vi tycker så mycket om var hel nöjd med lilla virus. Hon sköter sig snäckan. Marie berättade att hon och Anne inte följer med Elvira upp till två års gruppen. Det tyckte jag inte riktigt om för det är ju för dom vi har Elvira kvar. Det finns inga dagis platser här i Nättraby och det är inget vi brytt oss om i och med att vi är så nöjda med Saltö. Men nu blev vi nog mer angelägna om en plats här ute. Snyft hade villat ha dom kvar..
Adrian har sin bästa vän från stan här ute. Han kom i går klockan 16 och sedan dess har dom skrattat. Helt underbart att se dom små liven njuta av ledigheten. Dom har täljt slang bellor, pinnar och massor spännande saker. I går cyklade dom i ös regnet och tog skydd från en gran, men helt över lyckliga. I dag har dom varit och byggt något på berget, jag har inte tittat än. Nu längtar vi till torsdag och lövmarknaden och midsommar.. Ha en bra dag alla...




Bästisarna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar