fredag 18 juni 2010

Min farbror..

I kväll var Micke och jag på Hasslö för att kolla på hans pappas nya trålare. I hamnen stod det två husbilar och när vi åkte förbi såg jag att det var min farbrors fru som gick. Jag har inte haft någon kontakt med min farbror sedan min pappa blev sjuk för 3 år sedan. Han har alltid varit speciell för mig och jag har saknat honom otroligt mycket. Vilket fall som helst så vände vi bilen och körde tillbaks till husbilen. Frun kom direkt och gav mig en bamse kram. Jag gick bort till min lilla farbror som satt i en sol stol och bråkade med sina strumpor. -Hej gamle man sa jag och gav honom en kram. Jag kände hur han började skaka och då insåg jag att han grät. Tårarna började rinna det var underbart att äntligen få känna en sådan kärlek av en nära släkt och särskilt från honom. Han höll hårt och ville nog inte släppa. Jag tog ut mina barn ur bilen han hade inte sett Adrian sen han var fem år. Han tittade på Elvira och sa, det är du Nina när du var liten. Han klappade på mig och visade verkligen att jag fortfarande var speciell för honom.

VILKEN KÄNSLA!! I natt somnar jag lycklig över att äntligen fått min favorit farbror tillbaks..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar