lördag 12 juni 2010

Bytt bilden och skakat av mig skiten!

Tänker inte skriva mer här om personen som är så IQ befriad och som inte fattade att bilden var redigerad! Självklart var det inte min kropp eller mina trosor! Bara en kul grej. Men vissa torr bollar fattar väl inte det roliga i saken.. Men snälla du sluta lägga dig i vad jag gör på min blogg den är MIN inte DIN!!!!!!!!

I dag har linda, jag och Tilda gått på stan och handlat MASSOR nya kläder:) Så skönt att komma ut utan barn och bara få strosa. Micke gick med Elvira och Niklas för att få egentid med dom. Nu är alla examens kläder inköpta och jag slipper allt stress i veckan. I dag är astman bättre och det vore ju skönt nu om det kan vända nu. Lill tjejen nanar nu och klockan är 16.55, inte bra så jag får nog lyfta på rumpan och gå och väcka henne.

Men bara så ni andra vet nu.. Jag kommer genomföra anmälan i och med att jag inte kan få ett ärligt sms, men jag skriver inte mer här för då kan det vändas mot mig sa polisen som jag pratade med i dag!

SKÖT OM ER ALLA::

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar