måndag 14 juni 2010

Dödens trött

Fy tusan vad trött jag är i kväll, kommer nog slockna vid nio. Jag fattar inte var solen och värmen har tagit vägen det är ju minus grader ute. Dammsugaren står här bredvid mig för att köra igenom bilen. Men det är ju för kallt!! Får dra på mig strumpor och byxor och försöka stå ut:)Det blir nog att tända eld i kaminerna i kväll. Nu är det BARA 2 dagar kvar till sommarlov och barnen längtar. Det är lite synd om dom för i sommar blir det fritis för hela slanten :( Hoppas att dom kan vara mycket hos sina andra föräldrar. Mattis är inte heller ledig mycket denna sommaren tyvärr. Dom andra somrarna har ju Adrian varit mycket där annars. Nej fan nu går jag ut kan inte dra på det mer.

Ps: Novak hoppas du trivs på min blogg, väntar än!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar