tisdag 8 juni 2010

Det börjar dra i hop sig..

Snart är det sommar lov för dom små liven. Det är full fart i skolorna med massor av aktiviteter och skojiga saker. I går var det Adrians klass som hade grill kväll i skönstavik. Det var tips runda och olika lekar för föräldrar och barn. Vi grillade och barnen badade i det is kalla vattnet. I kväll var det Niklas tur. Grillning och över nattning på Senoren. Barnen sjöng jul visar i stålande solsken och avslutade med hård rock. Jag hjälpte honom med att bädda sin sov plats så att han bara kan krypa ner sen när det är dax. Det är tufft att vara hemma själv och ta alla aktiviteter själv och samtidigt hinna med jobb och allt annat. Jag tänker på dom stackars mammor eller pappor som alltid har det så. Jag var ju själv med Adrian men då var det bara ett barn nu är det tre barn och tre olika skolor/dagis. Micke jobbar i Simrishamn på varvet med båten och Niklas mamma är i Norge så det är bara till att bita i hop. I helgen måste jag i väg och fixa kläder till avslutningen. Adrian vill ha trekvarts byxor som går i gult och grått var jag nu ska hitta dom. Niklas vill ha en skjorta och byxor. Jag mår inte speciellt bra just nu e kass i astman och helt slut. Jag tror att det är kroppen som säger i från att jag måste ta det lugnt men hur ska man hinna med det?? Jag har lagt barnen nu och Linda har snart rast så då ringer hon och jag har laddat kaffe bryggaren:) Tur att jag har henne!! Det är med henne jag kan gråta, skrika, skratta och allt. Utan Linda vet jag faktiskt inte vad jag gjort. Önskar alla en sådan vän. Sköt om er alla!!


Kram Kram...

1 kommentar:

  1. Du är ju för söt!!!
    Känner samma vet inte heller vad jag gjort utan dig min vän. skönt att ha någon man kan skrika, gråta och skratta med och skälla med för den delen men samtidigt veta att du alltid finns där ändå:) Love you vännen!!!!

    SvaraRadera