söndag 27 juni 2010

Stackars dig!

Jag har ju fått ett antal kommentarer den sista tiden som inte varit snälla. Om hur fet ful och äcklig jag är. Jag har inte publicerat dom i och med att dom faktiskt sårat! Men i dag publicerade jag det som kom nu. Allt handlar om mitt jobb.. Att jag klättrat för snabbt på stegen! Jag har varit på företaget 1 och ett halvt år. Jag har skött mig och alltid passat tiderna och varit ordningsam. Uppenbarligen så var jag den som var mest lämpad för arbetet. Varför är du avundsjuk? Tillhör du dom som fått sparken? Verkligheten ser ut så här.. Om du anställs som målare så måste du kunna måla, blir du anställd som säljare måste du kunna sälja. Och framför allt som du borde ha tänkt på INTE KLANKA NER PÅ ANDRA!! Jag trivs på mitt arbete och jag gör allt för att mina kollegor ska trivas. Ledsen för din skull min vän att du är så ego trippad och inte kan glädjas för andra. Och JA polis anmälan är gjord och backar inte med den..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar