tisdag 5 oktober 2010

Jaha

Här sitter jag genomförkyld med feber frossa och ledverk. En spricka i armen en i skuldran och en skadad svanskota. I natt skulle jag gå ner och göra välling till Elvira men missade trappsteget och föll ner till undervåningen. Det gjorde så jävla ont i hela kroppen. Adrian, Micke och Elvira flög upp för att kolla vad som hänt. Jag förstod snabbt att något var fel och att jag behövde ta mig till akuten. Jag bad Micke sätta på kaffe för det var jag tvungen att få i mig och sen fick Adrian klä på mig och sätta upp håret. Tack snälla ni.. Nu är det bara vila och ta det lugnt får inte lyfta eller göra konstiga rörelse med kroppen, det blir ju lätt med små barn.

Nu ska jag lägga mig på soofan och så får jag se om jag kan ta mig upp igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar