lördag 28 januari 2012

Mitt första party!

Tohooo!! Jag klarade det!! :) Tack till värdinnan Ulrika i Oppmanna för att jag fick komma hem till dig och tack alla gäster för att ni var positiva och gjorde mitt första demo till något bra. Jag var givetvis skit nervös att stå och prata inför massa främmande människor men jag, vi klarade det tillsammans. Blir med glädje jag överlämna tre fina gåvor till värdinnan..

Smooth chopper-set värde 539:-
Visp skål
deg skrapa värde 179:-

Som Ulrika sa, det är som julafton att ha tupperware party hemma! Boka in er nu och se vad era gåvor blir. I morgon är det dax för ett nytt demo här hemma, har du inte fått inbjudan men vill komma släng då i väg ett mail till ninastupperware@hotmail.se  så fixar jag fika även till dig:) Som det ser ut nu blir vi 12-15 pers här i morgon.
Så i morgon blir det alltså mitt andra demo så än så länge övar jag hihi..
Så till alla som kommer finns det fika och den här flaska blir din:)
Bättre kan det inte bli en söndag eller hur!

VÄLKOMNA!!!















1 kommentar:

  1. Du va så duktig och som du vet så kommer jag boka men dig inom det snaraste :) Detta kommer du fixa galant!!

    SvaraRadera