tisdag 20 mars 2012

Längtar..

Snart är det sista helgen i Mars! Vad händer då?? Jo, i födelsedags present av bästa vännen Linda fick jag en helg i Kristianstad själv utan barn och gubbe:) Jag åker ner på Fredagen och då är det 80 tals kväll på Yllan. Det är ganska dyrt så vi överväger detta fortfarande.


På lördagen kl 11 ska vi åka i väg på något men jag vet ej vad! Hum kan det vara islandshäst ridning? Eller var har hon hittat på nu denna Pilskan! Spännande i alla fall.. På kvällen blir det bad och soff mys och massa ta igen snack. Tänk vad länge vi har varit bästa vänner!  Så detta är något jag längtar till.. Vad händer i dag då? Inte alls lika kul men ändå. Möte kl 13.00 och har fortfarande ingen barnvakt till lillan. Typiskt för detta möte är skit viktigt! Hon kan inte följa med för det går inte på detta. PANIK!! Jag väntar fortfarande på solen så det blir skönare att ligga i trädgården och porta:)  I morgon kommer den OCH värmen!! 15 grader ska det bli.. BUBBAN så gott! Ha nu en bra dag alla!!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar