tisdag 13 mars 2012

Våren är på väg!

 Äntligen ser jag ljuset i mörkret! Jag som hatar vintern börjar blomma upp igen och se att livet har en mening! Nej så illa är det ju inte:) Men gud vad härligt det är när fåglarna kvittrar, solen lyser man slipper tända eld i pannan direkt när man vaknar. Trädgården har vilat hela vintern och det har kliat NOG i fingrarna nu. Så i går gjorde jag årets första trädgårds arbete, ur mysigt. Jag letade fram grillen och grillade kött och gjorde en potatis gratäng:) Va det gott eller!! Nu ska här grillas massor..

 I lördags visste jag att något skulle hände. Det var en överraskning för att jag fyllt 35 år. Micke hade ringt Linda P i Kristianstad med Tilda och Linda L från Öland med familj. Dessa tjejer är mina guld korn i livet. Vi har följt varandra i många år och jag älskar dom! Jenny från Trelleborg ingår i denna lilla skara men kunde tyvärr inte komma. Men det tar vi igen snart min vän love you.. Jag var 14 när jag flyttade till Bromölla och det var där denna lilla skara blev till:)

 Hallen, hur går det för hallen?? Den är nästan klar:) Micke är fantastiskt duktig på att bygga och skapa måste skryta lite med honom! Jag är kanon nöjd faktiskt. Nu är det lite tyger och en trä list och en spegel och sen är allt klart. Jippi!!
Nu är det dax för att väcka loppan så vi kan ge oss ut på nya äventyr. Trevlig dag alla!













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar