torsdag 15 mars 2012

Och så kom den, kylan..

Mitt trädgårdsarbete fick ta en paus för nu var det inte skönt längre! I förgår var det varmt och man kunde hänga tvätt i linne. I dag blev det vinterjacka på igen. Konstigt som det svänger.. I dag gjorde jag det värsta träningspasset någonsin fyannamej men var skönt det var! Jag svettades som en gris. När jag kommit halv vägs kommer det in 10 pensionärer tillsammans med tränaren från stan. Dom funderade på att starta tillsammans. Tufft! Hoppas dom gör det för det är kul när dom håller i gång. Dom såg mig som en atlet när jag for fram på bandet i väldans fart:) Dom har ju nu då inget annat att gemföra med men dom upptäcker nog snart att jag är långt borta från att vara atlet ha ha..Men dom får gärna tro det ett tag:) I dag har jag varit på utvecklings samtal och hon fick en OK stämpel:) Elvira sköter sig bra och har många vänner, hon är social, självständig och trygg i sig själv. Hon bråkar aldrig med andra barn eller fröknar. Hon är duktig på lösningar och älskar att pussla om någon ungått detta:) Vår snäcka kan ju sitta i timmar med sina pussel. Niklas har kommit hem och kommer vara här en vecka nu och det känns riktigt bra för det var länge sedan sist

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar