lördag 31 mars 2012

God morgon

Här sitter jag i Kristianstad och väntar på att tiden ska gå. När jag fyllde 35 fick jag ett kort av min bästa vän Linda. Hon hade skrivit att denna helgen som nu är här skulle bli vår helg:) Jag skulle stå för resan och resten skulle hon bekosta. Fredagen skulle vi ta det lugnt och bara softa och snacka skit. Lördagen kl 11 skulle jag få en överraskning som varken hon eller jag skulle glömma! Jag har funderat, kan det vara islandshäst ritt? Kanske vi ska till Trelleborg till älskade Jenny? Nej inte kl elva då hade vi fått köra så tidigt men kanske.. Det skulle göra ont, hum.. Massage! Nej.. hum vad kan det då vara paintboll? Nej.. Tankarna har snurrat och hon och Micke har hållit masken. NU vet jag och det kommer göra väldigt ont! Alla som känner mig vet hur gnällig jag är med smärta. Ont i nacken är en sak men när någon nyper eller gör något annat DÅ gör det ont! Jag brukar säga det gör ju ont och jag vill inte ha ont:) Så nu mina vänner är jag på väg upp mot Broby för att utföra denna överraskning.. hörs sen önska mig lycka till:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar