torsdag 1 mars 2012

Vår i luften!

I dag har det varit en sån där dag då man vill ut i trädgården och fixa. Hade lätt kunnat fara i väg och köpa penseer och annat smått och gått. Men jag lyssnar på Micke som säger att det ska bli skit väder igen. Får hålla mig kall ett tag till:( Det har varit mulet hela dagen och frågan är kan jag verkligen hålla mig när solen tittar fram? I dag blev det i alla fall första kaffet på trappen och det smakade extra gott.
Anna har varit här på besök och vi drack nog upp 2 kannor kaffe:) Lika trevligt varje gång du kommer! Och du.. nu är du på G :) På kvällen åkte vi upp till Liatorp och levererade lite varor till Ursula. Drack lite kaffe och snackade lite skit. Gillar dig såå. Hur går det med valross magen då? Jo då den är kvar ha ha men jag tränar som tusan. Har minskat några kilo trots allt. I morgon får jag tränings sällskap av Anna jippi!  När jag fyllde år fick jag present kort av Therese på Stadium. Så nu har jag nya tränings kläder också! Tack än en gång..
Nu är det natt och ag ska bädda ner mig under täcket. Sov så gott alla. Kram

Ps: Behöver ha in en Tupperware visning till denna veckan någon som kan ställa upp:) Du får en present.. :) Kör gärna ner till Sölvesborg/ Bromölla om ni får in minst 7 gäster. Tack på förhand

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar