onsdag 21 mars 2012

Nu håller vi alla tummarna!

Jag är så glad över att min son denna helg ska åka till sin pappa!! Inte för min skull utan för deras. Han har inte varit där på många månader men nu är det dax. Det är så underbart att höra honom prata om sin pappa med familj igen och inte minst LILLE BROR! Jag vet att hans pappa kommer göra allt för att det ska gå bra och jag förstår att han saknat sin son. Men om det så bara bli några timmar eller en hel helg får tiden utvisa hur det än blir är det ett framsteg. Jag blir sååå glad!! Adrian och Niklas ska göra detta tillsammans och jag är så tacksam och glad att Niklas ställer upp. Fast han ställer ju inte upp så hihi han ÄLSKAR ju själv att vara där hos Adrians "tokiga" pappa. Nu vill grabbarna ha hämnd och spöa skiten ur honom i pingis. Och alla som känner denna pappan vet ju hur tokig han blir när han förlorar och nu likaså hans son.. I bland skulle man vilja vara en liten fluga:) Nu håller jag alla tummar och tår att dom alla får en toppen tid tillsammans!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar