tisdag 15 maj 2012

Bloggen låst IGEN!

Blev ett måste för just nu vill jag inte att alla ska läsa om mitt liv och mina funderingar. Det händer för mycket i mitt liv just nu som jag inte vill lägga ut inför alla. Det är bara fåtal kvar som kan gå in och läsa snarare 7 st bara.. I och med att jag valt att låsa den och inte dela mitt liv med alla så hoppas jag att ni kan respektera detta och inte föra det vidare..

2000 drabbades jag av min cancer. Striden med att orka vara levande var hemsk. Att även ha en ny född var ännu hemskare. Tanken på alla lite cellgifter som rann i mitt blod gör mig fortfarande illamående och jag kan fortfarande känna lukten av skiten.. Strålbehandlingarna 5 dagar i veckan fast satt i en bänk med en mask formad efter mitt huvud, bara tanken är hemsk. I masken sitter det bultar som man sätter fast i bänken alltså du sitter verkligen fast.. usch..

Många minnen kommer tillbaks och många mardrömmar med dom.. Varför skriver jag detta nu? En knöl jävel är hittad igen!!!! Jag hatar det, jag hatar sjukdomen som tog min pappa i från mig jag HATAR cancer!!
Det är säkert inget bara falskt alarm men för mig är det skit jobbigt att bara veta vad som komma skall OM det är tillbaks..
Tappar jag allt nu och rasar samman? Nej oavsett så har jag samma anledning i dag som då att överleva, mina barn!

Så cancern jag ber dig ge jävulen i mig du har gjort nog med min kropp!! Låt mig få vädra mina tankar här nu och låt dom stanna här för jag kan inte prata om detta för jag tycker det är för jobbig...

JAG GER INTE UPP!!! OM det är något..





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar