måndag 14 maj 2012

Skit dag rakt igenom

Mycket gnäll i dag men i dag VILL jag gnälla!
Morgonen kändes helt okey allt var lugnt och tandvärken har sakta börjat lägga sig. Kom till jobbet och dom första timmarna var helt okey även där. Men sen hände det jag satte mig ner och plötsligt kom tankarna i fatt mig. Jag tyckte synd om mig själv för att jag var helt själv på jobbet och brand sot är inget upp piggande precis.
Mina jävla madrasser och historien om dom som inte löste sig i dag. Micke går på sjön och är borta tre veckor och jag saknar min trädgård! Nu börjar syrenerna blomma och jag är inte där.
Den största tyngden som ligger över mig just nu, som ett ända stort frågetecken. O vetskapen är hemsk att bara gå och vänta och inget veta. Jag slår tankarna i från mig och när dom dyker upp intalar jag mig själv att allt blir bra hur det än blir. Jag har gått igenom det förr men denna gången är jag av en erfarenhet mer, DET GÅR!
Allt bloggar man inte om man skriver inte heller på FB när alla undrar vad har hänt! Nej vissa saker kan man bara dela med dom närmsta.. Men något är jobbigt just nu och jag är väldigt tacksam över att dom vännerna och Micke som VERKLIGEN bryr sig hör av sig och finns där och låter mig gråta av panik. Denna gången gråter jag inte ens för jag orkar faktiskt inte bry mig, ger jag upp kampen? NEJ aldrig!!

Positivt.. Absolut finns det! Elvira har haft en bra dag på dagis och Adrian i skolan. Jag har en underbar balkong som jag kan sitta och njuta på:) I morgon kommer en ny dag och den blir bättre. I kväll kommer Lena och hennes bror från Stockholm och hälsar på. Fick träffa Micke lite extra i dag då dom inte går till sjöss förrän i morgon. Så positiva saker visst finns det:)

Nu stänger jag in mig och låter telefonen ligga för i dag vill jag bara vara..
TACK NI SOM VERKLIGEN FINNS DÄR!!!

2 kommentarer:

  1. älskade vännen jag blir så ledsen av att veta att du är ledsen och jag inte kan va där och stötta dig... Men jag vet att du vet att jag alltid finns här trots alla mil mellan oss det är bara att lyfta luren när som på dygnet. Jag vet att allt kommer gå bra och jag kommer bara inte tillåta detta att inte gå bra så är det bara.. Best (stjärna) friend :) love you

    SvaraRadera
  2. Min älskade Nina vill bara krama om dig och trösta dig när du mår såhär eller bara finnas nära dig. Saknaden efter dig är enorm och den kan inte fyllas upp av ngt.Älskar dig så och bara ring när som så finns jag där! Micke

    SvaraRadera