torsdag 31 maj 2012

Krydd party, hög stadie och Linda

Hej.
Dax att blogga lite igen. Det blir inte varje dag nu men i bland så får jag för mig:) I går var jag hemma hos Eva på krydd party och det var intressant och GOTT! Faktiskt ett av dom bästa partyn jag varit på. Eva hade satt fram gurk stavar och morötter som man kunde dippa med. Säljaren presenterade företaget och deras produkter inget tjat utan snabbt och lätt. Hon hade gjort massor av olika dipp såser man fick pröva. Jag och Adrian fastnade för en krydda som hon gjort dipp på den hette persilade. Otroligt gott och jag skulle vilja ha massor av dom olika. Nästa gång får det bli vitlök och lök krydda. Hon hade även gjort köttbullar där hon enbart tagit köttfärs och blandat i lök kryddan, skit goda även dom!


 Jag fick lära mig att kryddor ska alltid förvaras i täta mörka burkar för att behålla sin smak. Varför säljs dom alltid i glas burkar då?? Men det verkade vara bra skit för man behövde bara lite för smaken var mycket mer koncentrerad än i vanliga kryddor. Ja summa sumarum det blir fler krydd part för min del:)

Klass 6 c är den klass Adrian kommer börja efter sommaren. Problemen har redan börjat, han vägrar! Han och Niklas hamnar i samma klass och det vill han inte det räcker att dom träffas hemma. INGEN kille från hans klass kommer gå i den inte heller någon från B klassen. Han blir själv med Niklas och hans klass kompisar. Det kommer några nya från Hasslö men ingen av dom han önskat. Dom får ju önska tre personer att ha med sig. Han önskade Jennifer, Emil och Marco. Han fick en och det var Jennifer och henne gillar han men.. Emil skulle börjat i denna klassen men valde i stället Vämö skolan och jag förstår honom efter hans önskemål. Ja vilket fall som helst så jagar Adrian rektorn om dagarna och har förklarat att han skiter i allt om han nu behöver gå i den klassen för han orkar inte få det jobbigt igen. Tycker själv att detta inte är riktigt bra för honom.

I MORGON KOMMER LINDA OCH TILDA:) Jaja tror snart hon flyttar hit, ska bara få pappan och hans nya familj också till det ha ha. Det kommer en dag och då bor Pilskan i denna staden det är jag säker på. Men den dagen blir nog några år tyvärr..

Micke kom hem två dagar och åkte igen men i morgon går han i land tre veckor:) Nu ska han ha semester ett tag och ladda batterierna och försöka att sadla om. Så vet ni någon som kan anställa honom på heltid så hojta till. HAN KAN ALLT TA MIG FAN!

Nu tänker jag sova för min huvudverk som jag har varje dag tar livet av mig snart. Inga prov svar än tyvärr..
Tack ni vänner som ringer och visar er omtanke, ni är BÄST!! Jag får erkänna, jag behöver er lite extra nu så mina tankar skingras på annat håll. Tack söta ni! När svaren kommit och inget är fel ska vi fira och skulle det vara något får vi fira fira ändå att man fortfarande lever:) Så tragiskt allt blev nu då..

GLÖM INTE HUGO DAGEN NU VÄNNER!!!! VIKTIGT VIKTIGT VIKTIGT!!!
2 Juni Arena Rosenholm!

Tjingeling:)



1 kommentar: