torsdag 17 maj 2012

Trevligt besök

I går kom det över mig, saknaden av rabatterna och trädgården. Bestämde med barnen att vi skulle åka ut till huset en stund och alla ville absolut åka ut. Jag rensade 2 rabatter och sen kom Magnus, Lena och hennes bror Jonny på fika. Linda P hade ringt men jag tänkte att jag skulle ringa upp henne senare men sen kom även 2 sms. Då förstod jag hon är på väg.. Utan att hon skrev något så kunde jag läsa hennes tankar via sms:et:) Mycket riktigt en timme och 10 min senare kom bilen in rullande på villa Ekdala.. Vi körde in till lägenheten och bara satt och pratade och surplade kannor kaffe. I dag åkte vi ut till Vämö parken så barnen fick leka, ja Adrian leker ju inte men han var med. Han är en riktigt bra storebror som hjälper sin lilla syster och tar henne med. Nu har Linda åkt igen och A är ute och E ska sova och jag ska ner i tvättstugan igen. Kvällen bjuder på vila och åter vila. Sov en timme mitt på dagen för jag är konstant trött just nu men kan lätt somna snart igen. Min bil är nu inlämnad på auto mek för ett kostnads förslag så får vi se hur fattig jag blir denna månaden:)
I morgon KANSKE Linda kommer igen med sin dotter och det ska bli så roligt att ha Tilda här. Tänk jag har funnits med hela hennes liv och nu är hon stora tjejen.
Micke är på sjöhavet och kommer om ca 3 veckor, det är lång tid och jag kommer sakna honom! ( Det gör jag redan) Trevlig kväll nu och akta rumpan i grön gräset för nu är det gräs göka dag!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar