tisdag 8 maj 2012

Tjohej

Här sitter jag på balkongen med mitt kaffe och bloggar. Adrian har hittat kompisar så nu ser jag honom knappt. Andra dagen i rad som han går direkt från bilen när vi kommer hem till vännerna. Kl 18 kommer han hem och äter och sen ut igen:) Hans nya vänner älskar spark cyklar, skateboard och free running precis som han. Killarna verkar super goa och jag har faktiskt spionerat på dom vill veta var jag har min son och hur han beter sig när jag inte är med. Allt verkar ok! Skolan går bra för honom, ingen lärare som ringer längre och allt flyter på. I helgen skulle bästa Linda kommit men jag har lovat min son egen tid då lilla syster är hos Micke. Så ingen bästa Linda denna helgen:( På lördag ef får vi besök av Adrians bonus mamma Mia och hans lille bror Melwin så snacka om LYCKA! Det ska bli sååå kul att se den lilla knatten igen. 
Nu kom Elvira ut och ville ringa sin pappa och säga god natt och sen ville hon sova så det är bara till att avsluta skrivandet och lyda order:) Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar