torsdag 15 januari 2009

I dag har varit annu en kanon bra dag på jobbet! Sålde riktigt bra och låg två på listan när jag gick hem. Jag är nöjd med mig själv och trodde inte att jag var så duktig på detta som jag faktiskt verkar att vara. Skit kul. Kom hem efter jobbet och träffade familjen en liten stund. Efter det åkte jag på tupperware party med min svärmor. Det var oxå kul. Jag köpte en ost kupa men det blev dyrt ändå:)
I min plånbok växer det inga pengar så 224 kr är mycket för lilla mig. Fick rosor av Micke i dag. Han hade satt i ett kort där det stod att han älskar mig och lagt 1000 kr i. Det var väl gulligt.
Nu sitter han på puben och dricker... Jag kliar mig i huvudet och funderar på vad fan som hände. I bland förstår jag mig inte på det andra könet faktiskt.
Måste berätta en sak om jobbet... Det är så här i dag skulle jag sälja kalsonger;) En man svarade, vet du inte vem du har ringt?! Nej tyckte jag -Du har ringt Hells angels. Jaha svarade jag men behöver inte ni kalsonger eller ni går nakna? Då skrattade han en stund men det blev inget sälj ha ha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar