söndag 11 januari 2009

Morgon trött... Det var jag aldrig innan. Jag har alltid varit uppe tidigt. Börjar man bli gammal eller? I går var vi i Kristianstad och handlade på bil tema. Det är en bra affär för där finns något för alla. Efter det åkte vi till Eko och handlade massa onödigt bara för att:) Vi åt på Lasses i Sölvesborg. Dom har verkligen världens godaste hamburgare!! OCH jag köpte en bil barnstol äntligen. Helt perfekt. Den sattes i mitten i baksätet så nu kan inte dom stora kivas med varandra längre. Nu har jag till salu..
# En trille combi vagn. Pris 900 kr
# Ett babygym 75 kr
# En babysitter 50 kr
I dag ska ungarna i väg och leka och jag ska passa på att städa. Micke är duktig och fixar bilen det var fel på rotorn och fördelaren, det säger mig ingenting.
Ha en skön söndag alla...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar