torsdag 8 januari 2009

Börja jobba

Väckarklockan ringde i dag kl 06.40! Tvi nu när det varit lov och alla ungarna äntligen börjat sova lite längre. Vi for upp i en väldans fart. På med kläder på dom stora, fram med frukosten och morgon kaffet till oss själva. Efter tandborstning var det dags att åka till skolan. I dag fick pojkarna lyx och fick åka bil till skolorna annars går dom själva. Först ut med Niklas till Saltö och sen Adrian till Rosenfelt. Där var det invigning i dag av dom nya lokalerna. Dom har renoverat hela prinsen huset. Det var riktigt fint. Rektorn tog i mot på gården och höll tal. Han tackade alla som varit med och genomfört detta. Det klipptes band och spelades trumpet. Efter detta åkte jag till vårdcentralen och fixade ny medicin för min astma. Där efter kl 11.00 drog jag ut den där JÄKLA tanden så nu har jag ont för det. Inget kaffe på två timmar. Kl 13.00 var jag på anställnings intervju så nu katten händer det saker. Jag börjar med att gå en utbildning mån, tis och onsdag och där efter börjar jag jobba! tihi vad kul. Micke ska nu vara hemma med alla barnen ett tag. Ser fram i mot att komma ut och träffa lite folk nu. Fick ju sluta jobba så tidigt i min graviditet pga komplikationer så det var ju ett tag sen nu. Får skriva hur det går sen.. kram alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar