söndag 18 januari 2009

I dag tog vi oss en tur till Öland för att Micke skulle titta på båtar. Han är på jakt efter en liten fiske båt. Lite bilder från vår dag. Jag passade på att handla lite på mitt älskade ikea!!!


Ölands bron en is kall dag.


Tusan va lång den är då

Alla restauranger var stängda så detta var det som serverades!
Jag blir dö kinkig när jag inte får mat.


Till slut kom vi till ikea och jag fick handla. Då blev jag
glad igen:) Elvira fick en back på ljul och denna roliga förvarings
grej. Det blev en bra bur oxå för busiga prinsessor.
Hon trivdes faktiskt oxå i den ha ha

Jag köpte lite nya ljus. Det är ett måste hemma hos oss



Sängen fick ett nytt överkast och nya svarta kuddar


Två nya lampor till stora rummet


Två nya puffar som jag ställde nedan för sängen.
Till vad vet jag inte.. men bra blev det.


En ny glas dörr till cd skåpet. Bilden blev liggande och
inte så tydlig. Skåpet blev skit bra!


Två nya vaser som jag petade ner lite grejer i blev nog bra.


Lite fler ljus. Vi har mycket svart och vitt i vårt hem.



En matta till stora rummet. Jag har hittat en sitt vagn nu.
Nu kommer alla våra barn hem så i kväll ska det meckas med mekaniska
grejer.. kul kul
























































2 kommentarer: