söndag 4 januari 2009



Nu är det vinter, vattnet har fryst utanför fönstret. Adrian och hans kompis är ute och leker i snön, Dom har gjort en snögubbe. Jag älskar snö så länge den ligger på marken och inte blir slask. I dag har jag jagat tandläkare igen och börjat äta antibiotika mot tanden. Det gör ont så man blir tokig. Försöker få Micke att tycka synd om mig men han börjar nog bli trött på mig nu. Väcker honom på nätterna för att jag vill prata när det gör ont och att han ska tycka synd om mig:) Just nu lagar han kolpudding vilket jag faktiskt lärt mig äta nu. Lilla Elvira far runt som ett yrväder och plockar med allt som hon kan hitta, bus unge.
I morgon ska vi hyra släp och köra till tippen för att bli av med massa skit sedan julen. I dag tog vi förresten ner alla jul sakerna och det var skönt. Ha en skön kväll alla...

Vinter kramar till er alla.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar