tisdag 20 januari 2009

Skit tröööööttttt

I dag e en trött dag. Jag satte mitt rekord på jobbet med 34 sälj. Fick nästan 500 kr extra för det. Blev en bra tim lön i dag. Det satte sina spår på huvudet för jag är helt slut mentalt. När jag kom hem så stod middagen på bordet. Parnerade kotletter, potatis och sås. Helt perfekt. Micke gjorde sen en äppel paj så nu e jag propp mätt:)






Ungarna har varit och tittat på pingis så det vill dom nu börja på. Det svänger från dag till dag.

Vi har suttit med matte hela kvällen nu och det går fram åt. Niklas har lite svårt för det så nu är det sten hård träning på lilla minus och lilla plus. Hans lärare testar dom n gång i veckan nu till det sitter. Niklas är riktigt duktig på att läsa. Adrian har svårare för det men är duktig på matten. Hittade lite gamla bilder över fisktorget. Vårt hus finns med på bilderna. Jag tycker det är roligt med alla gamla bilder över staun...









































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar