måndag 12 januari 2009

Min första dag på jobbet

Tihi va kul!!! Nu jäkla ska här jobbas:) I dag började min utbilning som telefon försäljare. Jag älskar ju att sälja till andra men hatar själv när andra ringer mig. Jag fick sitta och lyssna på en kille som heter Peter hur han gör. Han var skit duktig och jag funderade många gånger på hur ska jag klara detta. Jag tror att det kommer av sig självt tillslut vad man ska säga och hur (Jag satt tidigare på Stena line och sålde resor) Efter att ha lyssnat en stund så bestämde jag mig för att pröva själv. Jag sålde faktiskt 1 gång! Prövade 20 minuter så det tyckte jag var bra:) Målet är väl att sälja minst tre per timme. Jag har en fast bas lön som är bra + det jag säljer för. I morgon är det dax igen. Micke har prövat på att vara pappa ledig i dag. Han och lillan har varit i lekparken och nu är han och Adrian och handlar i vedeby.
Jag vill bara skiva till min älskade kusin Keit att jag tänker på dig i denna svåra stund. Han miste sin älskade Gun i går. Hon finns där än hon lämnar dig aldrig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar