lördag 31 oktober 2009

Alla helgons dag

Jag säger som Bea det ända man skriver om nu är hur sjuk man är:) Vad är det för något jävla virus som går? Det är ju helt sjukt detta, har varit hemma hela veckan från jobbet igen. Det började med hals ont i söndags. På måndagen gick jag till läkaren med en temp på 38.4 en sänka på 64 och streptokocker i halsen. Fick Dalacin och läkaren sa du kan nog gå till baks till jobbet om 3 dagar, BRA! Sen förvann hals ontet lite men febern fortsatte. Nu är vi totalt genom förkylda. Hosta, snuva, ont i lederna, halsen och feber. Är det klokt eller?? Vi har städat och bäddat rent och allt för att få ut alla basiller. Men dom är envisa dom rackarna. I dag kommer Adrian hem han ska på hockey kalas hos Patrik Lindfors son. Kul och spännande han ska ha med sig hjälm, skridskor, klubba, vantar och en present förstås. Jag får hänga på i och med att han får ta bussen till arena rosenholm. Men föräldrarna är välkomna att titta på så det är ju bra. Nu är det alla helgons dag och det brinner så fint på pappas grav jag hoppas min syster varit på mammas. Vi kommer inte göra något spök bus här hemma i och med att kalaset är i kväll. I går skulle vi ha visning på lägenheten men dom kom inte för 2 gången!! Då undrar man lite...




Nu vill jag bara önska alla en trevlig alla helgons dag...

1 kommentar:

  1. Vad jobbigt att ni inte får vara friska!
    Vad kul vår lilleman ska ha det ikväll då då :)

    Många krya på er kramar till alla er från mej och ha en bra helg på er!

    SvaraRadera