söndag 11 oktober 2009

Helgen

I lördags kom min älskade Jenny hit med familj. Dom bor i Trelleborg och väldigt långt borta från mig. Jenny är en person som jag känt typ 12 år. Hon har funnits med under dom åren då jag varit sjuk och följt med på behandlingar. Hon har cyklat i snö storm till mig med blöjor när Adrian var lite. Hon har verkligen varit där ALLTID!! I dag har Jenny en egen son på 4 år som är Adrian nr 2. Han är precis som Adrian var, konstigt. Men hon lovar och svär att Mattias inte är pappan:) Jenny har en underbar man som är en underbar pappa. Hon träffade honom när vi bodde i Bromölla och blev kär och flyttade ner. Sen fick dom lill killen och nu 5 år efter har dom förlovat sig. I går var Micke och Andy som mannen heter på sjön för att fiska. Men... dom var med om allt annat än fiskar. Hem kom två ångest fyllda män som somnade i stora rummet kl 22.00. Micke i soffan och Andy raklång på golvet. Jenny och jag fick mysa själva. Klockan elva fick jag sms av Arlinda och jacky så dom kom också hit. Vi satt på altanen till halv två i natt och pratade skit.


Det blev ett jobbigt förväl när dom skulle åka och tårarna sprutade på både mig och jenny


Elvira rockade loss på Adrians rum

Den här lilla vovven heter Tracy och hon är syster med min lilla vovve Fox som jag fick avliva för snart fyra år sedan. Tracy är i dag tolv år.
Hoppas nu att vi träffas snart igen gumman!!! Nu om en timme kommer Adrian hem med tåget och sen ska hela familjen ha mys söndag. Min lilla Micke är lite nere i dag, en person som sitter djupt i hans hjärta somnade in kl halv sju i morse.
TILL BRÖDRARNA HANSSON MED FAMILJER
Vi vet att ni har en jobbig dag, vi vet att vi inget kan göra. Men ni VET att vi finns här. Vad som när som.. Vi beklagar verkligen er sorg.








































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar