måndag 5 oktober 2009

Tillbaks på jobbet!!

Gud vad skönt att komma tillbaks till jobbet efter denna influensa. Det var skit segt i dag och jag var verkligen på bra humör och allt, men inte fan gick det sälja!! Jag fick i väg 7 st tror jag och det var på precis på provisions gränsen, PISS!! I dag är jag sur på mina chefer som bjöd ut dags passet på lunch i fredags när inte jag var där FY FY FY! Så nu tycker jag då i min lilla värld att dom e skyldiga mig en lunch, visst är det så?! Säger det med glimten i ögat och tycker faktiskt att dom e ganska snälla ändå. Adrian har varit hemma i dag också pga illamående och ont i halsen. I morgon åker han till skolan med huvudet före för jag tror att han lurat mig lite. Han har varit skit pigg på dagen med Micke och när jag kom hem så var det illa igen. Det var nog måndags sjukan men den gubben går jag inte på igen. Niklas är nu klar med jultidningarna och slutade på 3800 kr. SKIT BRA JOBBAT NIKLAS!! Nu är han och leker hos sin morfar och Adrian spelar ping pong på rummet och Elvira är med pappsen hos farmor. Tihi på onsdag kommer vår nya dator och den är efter längtad som tusan. Denna har ju blivit så slööööö.
Ha en skön kväll alla...

DEN 23:E ÄR DET AFTER WORK KUL KUL!!
ps: det måste väl ändå ligga under företags kontot;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar