lördag 24 oktober 2009

Lördag kväll

Nu är snart helgen över igen. Men den har varit skön och lugn faktiskt. I går var det ju After Work men jag var inte på humör alls så jag drack väldigt lite. Vi satt och drack och åt på jobbet och hade allmänt trevligt men jag var så jävla trött. När taxin kom kl 22 beslöt jag mig för att åka hem. Dom andra festade vidare på stan. När jag kom innan för dörren kom Adrian och gav mig en bamse kram. Mamma e du redan hemma va skönt! Då kändes det helt rätt att ha åkt hem. Lilla man och Micke hade haft en mys kväll med Idol och kebab tallrik, hel nöjd! Jag la Adrian och sen kröp jag och Micke upp i soffan gosigt värre:) I dag vaknade jag upp ut vilad utan huvudverk och vi tog en runda på stan. Elvira sprang omkring i affären och tittade på leksakerna och alla tomtar som kommit redan. Helt sjukt vi är bara i OKTOBER!! Men faktiskt ganska mysigt. Ögonen lyste på lill tjejen som fick springa runt och titta på allt. Elvira är underbar i affärer hon tittar på allt men är väldigt noga med att sätta till baks det på samma plats. I dag åkte Linda och Tilda till Stockholm för att vara där i 10 dagar. Hoppas att ni får det kanon bra där uppe och hälsa Ylva från mig!!
I efter middag har jag bakat min favorit kaka, morots kaka! E de gott eller?? Min kära svärmor tyckte att det lät så gott så hon rymde från tvätt stugan och hit så hon fick smaka. Micke har fortfarande lunginflammation och är slut i hela kroppen så han sov 3 timmar på dagen. Nu är han trött igen stackarn.
Ha en bra lördags kväll alla... Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar