torsdag 8 oktober 2009

Huvudet fullt!!

I dag är det torsdag och snart är det helg igen. Denna veckan har gått otroligt snabbt. Min lilla Adrian har åkt till sin pappa för att han är otroligt kluven just nu. Den senaste tiden har han suttit framför tv:en hela tiden. Han har inte velat gå ut och leka eller någonting. Han saknar sin pappa och familjen där nere. Han säger att han funderar på att pröva att bo med pappa ett tag för att han älskar honom också. Självklart blir jag ledsen i och med att han alltid bott hos mig. Men samtidigt blir jag väldigt glad för det betyder att han har det bra med pappa. Jag tror mycket handlar om att han precis fått en lillebror där. Jag kan inte bli mer än stolt över Adrian och över hur vuxen han blivit på sina 9 år!! Han tänker så många gånger på ett vuxet sätt och är så medveten om saker. Jag har alltid pushat på honom med att vara självständig och nu ser jag resultat. Det är tomt utan honom men jag vet att han har det bra där nere. Han får bara vara några dagar och tänka i lugn och ro. Hade han varit i skolan så hade han inte kunnat koncentrerat sig ändå. Niklas mamma är ju i Norge så han har också miljoner tankar just nu. Micke tycker att det är fruktansvärt jobbigt att gå hemma och inte komma ut bland folk. Hoppas att allt snart vänder. Nu ska jag gå till city hallen och handla och sen är det natt för min del.
Sov gott alla som följer min blogg...

1 kommentar:

  1. Det är två goa pojkar det där!
    Hoppas inte Niklas har det allt för jobbigt med att jag är iväg :-S

    Pussa och krama honom från mig och tack för att ni ställer upp så jag kan jobba!!

    SvaraRadera