torsdag 15 oktober 2009

Trött trött och trött

Tvi va seg jag är. Detta blåsandet tar ju dö på folk. I kväll är det gymet igen som gäller, här gäller det att bränna fett. Det är ju en konstig massa som satt sig på min kropp fastän att jag inte bett om den:) Nej tusan nu ska den bort!! Niklas ska i väg på handbollen och Adrian är i väg och leker med en kompis. Han har slarvat bort sin skol väska och det är inte bra alls i och med att den innehåller nycklar m.m. Lilla Elvira och Micke har haft feber i tre dagar och är super hängiga, jag tycker att dom ska bli friska snart. I helgen fyller Magnus 60 år och det ska minsann firas med dunder och brak!! Vi börjar med en middag och god dricka hemma hos dom och sen blir det ut gång. DISCO!! haha Det ska bli skit kul att se Magnus för han är super go och drar sig inte för något. KUL!! Hoppas jag kommer i håg att ta bilder på denna kväll. Adrian åker till sin pappa, Niklas till morfar och Elvira till kusin Therese. Vi lyckades slussa ut alla barnen:) Nu ska jag dö en stund innan träningen börjar sen jäkla Arlinda så blir det svett och tårar!! Jag har ju redan sån tränings värk i magen så jag lär väl av lida på riktigt. Tufft men kul!! Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar