söndag 4 oktober 2009

Då var helgen över


I helgen har vi försökt att hitta på lite med barnen. Det har ju inte hänt så mycket här nu när vi varit sjuka. I går, lördag var vi ute och åt alla fem och efter det gick vi till leklandet där alla fick springa av sig. Elvira bara älskade detta hon for runt som en jojjo hela tiden och micke och jag fick ränna efter glatt, puh!!

Jag tycker att leklandet är helt perfekt, där finns något för alla och föräldrarna kan få sitta ner och ha det lugnt en stund. (om man inte har små barn förstås) Om ni inte varit i Kristianstad på leklandet så rekommenderar jag det. Det är roligare än detta i Karlskrona i alla fall för dom vuxna som också vill leka. Det är högre klätter ställningar och mer utmaningar. Kul kul.. eller hur Linda ha ha. Vi två har ju då varit där och lekt och fick inse att baken blivit för stor. Vi fastnade i dom där rullarna som man ska slänga sig i mellan. Dom andra slängde sig som man ska men vi fastnade på mitten.. ha ha kul var det! I dag är Micke och Niklas på Hasslö och säljer jultidningar och jag ska städa här hemma. Adrian är klar med sina jultidningar han tyckte att det räckte. Han ville ha en ny mobil och en Ipod och det får han. Bra kämpat Adrian!! Nu ska jag ringa Linda så vi kan ta vårt morgon kaffe och cigg. Inte dåligt att kunna göra detta så ofta fastän att det är 12 mil mellan oss nu, tur att telefonerna finns. Ha en bra dag alla..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar