tisdag 19 oktober 2010

Är kluven!

Tycker att tankarna bara far runt i huvudet just nu. Vad händer med lilla mig nu när jobbet flyttar? Vad ska jag göra nu? Studera? Har kollat runt bland utbildningar men det finns faktiskt inget som jag känner att jag vill läsa nu. Funderat på att läsa på distans med det påverkar oss ganska rejält ekonomiskt. Hitta ett annat jobb e ju inte heller det lättaste som det ser ut nu på marknaden. Men 3000 i bensin kostnader per månad är jag inte så sugen på.
Vad händer med min nacke? Varit hos läkaren i dag igen och nu måste jag till sjukgymnast för att träna upp rörligheten igen. Det kan tydligen hålla i sig ett bra tag detta så det är bara att stå ut med den dagliga värken.

Kroppen ser väldigt konstig ut inuti:) Nu e det kväll och mys med familjen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar