måndag 18 oktober 2010

Mitt jobb ska flytta!!!

ÅHHH vad jobbigt vad gör jag nu. Tankarna snurrar i huvudet, ska jag följa med i flytten till Ronneby eller ska jag studera eller hitta ett annat jobb?? Fy bubban detta va inte bra i och med att Elvira går på dagis inne i Karlskrona. Det blir 10 mil om dagen gånger 12.45:- / mil gånger 22 dagar är lika med 2739:-/ mån i bensin UTAN slitage! Mycket pengar för lite lön. Så vad gör man? Ska landa i detta och verkligen fundera något blir det.
Allt e annars bra här på landet, jag är hos läkaren var och varannan dag pga min skadade nacke. Det jobbigaste med allt e att jag bara kan sitta ca 5 min sen måste jag gå för nacken och ryggen bankar i kapp! Vintern har verkligen kommit 7 minus grader här om dagen när jag klev upp men vi har blivit duktiga på att elda så vi har varmt och gött här inne. Ska banne mig inte värma upp huset på el! Nu ska jag gnugga geni knölarna lite till.. kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar