söndag 24 oktober 2010

Fullt upp!!!

I går kväll var det Disco bowling på Saltö. Det var Niklas klass kompis som hade kalas där för grabbarna i klassen. Medans han var på kalaset körde jag till min arbets kamrat Arlinda och drack kaffe. Det händer inte ofta att jag kan komma i väg själv utan barn så detta mina vänner var KVALITETS tid på hög nivå:) Så skönt att bara kunna sitta och snacka utan att bli störd. Efter det åkte jag och hämtade Niklas och körde hem. Adrian hade en kompis här som skulle sova över. Dom fick lite gottis och roade sig med att sitta och spela. Alla fick lägga sig tidigt för att vi skulle upp tidigt på söndags morgonen.
Så i dag söndag ringde klockan 05.45 upp och göra fika korg dricka kaffe väcka ungar och göra frukost. Adrians kompis stackaren fick också stiga upp tidigt och gå hem. Han visste detta redan så det var helt okey. Klockan kvart i åtta på morgonen stod vi i Östersjö hallen färdiga för dagens aktiviteter. Niklas skulle spela två matcher handboll och dom VANN båda!! Det var så kul att se grabbarna hur dom har utvecklats. Dom har inte vunnit så många gånger tidigare så det var en klar förbättring. Riktigt kul och ett stort tack till cigge som tränat dom länge! Jag och Adrian jobbade i kiosken från kl 8 till kl 13.00. Adrian var riktigt duktig och fick massor av beröm!
Nu har Niklas kompis hemma men i kväll SKA det bli en lugn hemma kväll för i morgon åker Micke igen 14 dagar. Kram...
'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar