fredag 15 oktober 2010

Helg igen.

Veckorna rullar på och från höst till vinter gick det snabbt! Det är is kallt ute och man måste skrapa rutorna på bilen. Sånt här tycker jag INTE om! Det är nu man skulle haft en bostad utomlands där man kunnat tillbringat halva året:) Det hade varit nice och det hade jag inte tackat nej till om någon skulle ge mig.. I dag är Elvira hemma från dagis i och med att jag är sjukskriven igen. Hon får vara där men man vill ju passa på och ha henne hemma. Den ända nackdelen är ju att jag inte får lyfta. Får max lyfta en mjölk kartong:( I helgen blir det lugnt, Micke och Lena ska på begravning i dag på Hasslö. Adrian åker till sin pappa, dom ska planera nästa resa och var i världen dom ska åka denna gången. I dag får pojkarna sin stelkramps spruta och lite nervöst har det varit här hemma. Nu blir det lite kaffe och sen hämta mer ved till pannan. Ha en super skön helg alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar