tisdag 26 oktober 2010

Lite av varje

Jag e hemma sjukskriven fortfarande. Det börjar bli lite tråkigt och jag saknar arbets kamraterna. Men jag får nog bara stå ut ett tag till. Skulle aldrig klara av att jobba just nu för värken. Jag sover bättre på nätterna nu men kroppen är full av ipren och alvedon. I går var jag och hämtade en halv gris. Killen som styckade den lyfte in allt i bilen och när jag kom hem fick Micke bära in allt. Jag hjälpte till att lägga i påsar och sen fick han bära in allt i frysen. Har faktiskt börgat tänka mig för lite med alla lyft i och med att värken inte vill ge sig. I natt har både Niklas och Adrian sovit i min säng, mysigt men trångt. Under natten har jag fått en fot i magen, en arm i huvuden och en skalle av Adrian! När jag steg upp kl 06.00 såg jag att det var tänt på toaletten. Jag gick för att släcka men där på golvet på och under en handduk låg lilla Elvira och sov. Jag tror att hon också börjar gå i sömnen. Niklas e ju natt vandrare fast han har faktiskt inte varit uppe på länge nu. Dåligt samvete för att jag inte hört henne.. Usch! Micke är nu i väg igen han kommer hem om 2-3 veckor. Han trivs riktigt bra och känner att detta är helt rätt för honom. Det e synd om lilla Niklas som kommer i kläm, mamma i Norge och pappa till sjöss. Men allt löser sig bra och han verkar glad ändå. I går var vi hos tandläkaren med honom. Tandläkaren skrattade när hon släppte in kön i det lilla rummet, först Niklas sen Adrian sen lill hönan som var nyfiken och till sist jag. Ha ha. Inga hål och det var skönt!
Idag e det innebandy träning och handbolls träning så det blir lite pussel men det få gå. Nu längtar jag till helgen så jag får träffa tjejerna och dricka lite vin:) Ha en bra dag alla..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar