måndag 2 april 2012

Min helg med Linda

Vill börja att tacka min bästa vän Linda Pihl för denna underbara helg och denna födelsedags present! Helt otroligt nöjd, tacksam och glad är jag! Jag körde ner till Kristianstad på fredagen. Vi lagade mat, käkade godis och bara tog det lugnt. Jag fick ledtrådar om överraskningen på lördagen och det hade jag aldrig kunnat räkna ut. När jag väl fick veta vad som skulle hända stannade nog hjärtat! En tatuering!! WIIII
Linda och jag har pratat om detta tidigare om att göra en vänskaps tatuering. Vi har många år bakom oss och vi har nog gått igenom allt tillsammans. Jag började skissa för den skulle ju vara personlig. Fredagen blev en nervös kväll:) Det blev lördag och mer nervöst!!


















Denna bild är tagen minuterna innan, nervös JAPP!


















På plats och ingen återvändo. Jag valde att börja för hade jag sett Linda hade jag aldrig vågat:)



















Oj oj oj..


















Nu var det igång. Jag höll Linda stenhårt  i händerna och hade förväntat mig det värsta. Men nästan besviket tittade jag upp och frågade blir det inte värre?

 












Linda den kaxiga med den enorma smärt tröskel som hon har smilade bara:)



















Så här är dom som vi ska bära hela livet. Allt är ritat av mig så det är bara vi som bär dom!

Efter detta stack vi och åt lunch och båda bara smilade och var sjukt taggade av att vi faktiskt gjort detta! Vi körde upp till Ulrika och tog en kaffe och sen vidare hem till Linda och fixade till oss lite.
Efter detta åkte vi ner till vår älskade vän Christian utanför Hörby.














Christian och jag har något speciellt. Vi har varit väldigt nära till och med så nära att han och jag delade världens finaste sak med varandra nämligen Adrians förlossning. Det är många saker på denna listan som vi har tillsammans som betyder så mycket. Julen har alltid varit speciell för oss och ordet Puh fick sin plats:)
Christian bor i ett underbart vackert hus och hela huset var HAN! Hans stil och hans sätt speglade sig genom hela huset underbart vackert. Vi skrattade och pratade minnen. Denna man är en riktig jäkel på att hitta på skit och han har hittat på så mycket idiot saker tillsammans mig och Linda.. Många minnen är det ha h.
Vi blev kvar över natten och hade det riktigt trevligt. Hoppas vi ses snart igen! Söndagen blev bara lugn och jag hann  inom Maggans grav i Tollarp.

Till min vän Linda!

Tack snälla underbara du för att du finns! Du sa att jag skulle ha denna present och att du ville ge mig den för att jag gått igenom det värsta året i mitt liv nu. Men du har redan gett mig världens bästa present.. Du finns där Alltid om jag behöver gråta, skratta eller bara skrika. Du är bara ett telefon samtal borta oavsett vilken tid på dygnet. Du ÄR världens bästa vän! Tack än en gång!

Det var allt för denna gången. Tjingeling

Tänk vilken tur jag har som har alla dessa vänner som funnits där i många många år och som fortfarande finns kvar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar