söndag 17 mars 2013

Fin väder:)

God morgon. Visst har jag blivit duktig på att blogga igen, eller hur? Denna helgen har jag blandat jobb och nöje. I går jobbade jag dag och efter det stack jag i väg och handlade in allt som skulle behövas till kvällen. Tacos stod på menyn och Marre, Stefan och Engla kom på spel kväll:) Vi spelade jeopardy, Absolut överens, melodifestivalen spel och gin och rummy m.m. Mycket trevligt och många skratt. Familjen stannade kvar över natten och det blev inte säng förrän kl 03.00. Sen vaknade tjejerna 06.20 och jag steg upp. I dag kommer svärmor och Magnus på besök och sen blir det jobb för mig igen:) Vi har ett underbart väder ute med strålande sol hoppas det håller i sig nu bara. Jag vill verkligen ha vår nu så man kan ut i trädgården och speka..
Nu lite kaffe och sen duka fram frukost till alla. Trevlig söndag vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar