onsdag 20 mars 2013

God kväll! Snö snö och snö att det aldrig kan ta slut. I går var jag inne på biblioteket och lånade böcker om mitt trädgårdsland och upptäckte att en del kan jag börja odla redan nu:) Har börjat samla in gamla tidningar och ägg kartonger till mina odlings planer. I dag har jag inte hunnit något här hemma för att jag jobbat hela dagen. Efter det fick jag åka till stan för att vi skulle ha personal möte. När jag kom hem var hela familjen här även Niklas. Vi grillade kyckling och gjorde klyft potatis med kall sås. Grilla i snön är helt ok och dessutom smakar det bättre då.

 
I morgon ska jag till jobbet på en kort utbildning och efter det får det bli stor handla. Jag har fått mitt schema för juli månad som blir lite speciell. Jag jobbar precis hela tiden men det är bara några veckor det är så och sen lugnar det sig igen. Längtar nu till Maj för det är då vi sticker till Stockholm. Ska bli så skönt att bo på hotell 4 dagar och bara vara! Tycker att ni är väldigt dåliga på att lämna spår om att ni varit här;)
 
TJINGELING!!
 

1 kommentar:

  1. Jag har varit här! Jag bor på hotell hela denna helgen! Puss puss!!

    SvaraRadera