måndag 18 mars 2013

Skit väder på ingång..

Jaha och jag som trodde att våren var på väg men ack så fel jag hade! I morgon kommer snön igen tillsammans med blåst och trafik varningar. Usch det här gillar jag inte alls.  I dag har jag i alla fall suttit och planerat mitt grönsaks land. Jag har gjort en inköps lista och googlat på dom olika fröerna och om hur man ska få den bästa skörden. Vilka olika gödningar och grunden för att bygga upp det från början. HÄSTSKIT ska jag använda i massor:) Jag har ritat upp hur jag ska sätta ut planterings kragarna runt trädgårdslandet och var jag ska plantera på fristående läge. Kul och väldigt gott och trevligt när det är klart. Har även fått reda på att V 28 29 och 30 jobbar jag dygns pass plus mitt ordinarie arbete. Blir tre intensiva veckor men en bra lön månaden efter:) I morgon är jag ledig som det ser ut nu bara ett morgon möte och sen ska allt vara lugnt. Nu ska jag krypa ner i loppe lådan efter att ha sett Dicte mitt för tillfälligt favorit program. Jag har läst ut min bok Små citroner gula så nu måste jag hitta en ny bok att läsa. Kan rekommendera den lika så Änglamakerskan.

 
Sov så gott vänner och kör försiktigt i morgon!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar