lördag 9 mars 2013

Halloj vänner

LÖRDAG!! Härligt alla lediga och ingen tidig morgon wonderfull:) På dagens schema står det, gardin byte i två rum, städa och plocka undan och bara ta det lugnt! Klockan tre ska vi vara i Kallinge hos "syrran" för att grilla och spela en runda monopol.

 
Adrian är redan där för han och syrrans bonus grabb har sovit över och haft kul. Elvira längtar för hon och Engla är riktiga kompisar. Ska bli skit kul att ha en eftermiddag där.
I går var jag på mitt nya jobb allt verkar bra och jag tror att detta kommer passa mig och min nacke perfekt. Jag kan villigt erkänna att gå hemma i två år och bli stoppad från alla håll är inte speciellt kul. Visst det är skönt att veta att man får in en liten summa på kontot varje månad och att nacken mår bra. Men resten av mig är uttråkad. Alla andra jobbar ju och städa och gå hemma varje dag är ingen hit! Så nu.. JIPPI jag ska ut bland folk!!!
Nu är det dax för kaffe och ringa Linda och sen startar dagen..

TREVLIG LÖRDAG ALLA OCH GLÖM INTE MELLO I KVÄLL:)!!!!

1 kommentar:

  1. Vad roligt att du har fått jobb. Stort Grattis. Var ska du jobba någonstans? Önskar er en trevlig helg!!!! Kram

    SvaraRadera