fredag 25 februari 2011

Bor i bilen..

I går kväll kom Mia med barn hit för att sova över. Vi var uppe länge och det tog tid innan jag kunde somna.
Klockan ringde tidigt då Mia skulle till jobbet. Jag klädde på mig gav ungarna frukost och sen började den första bil färden. Jag körde till Lyckeby och lämnade Mias pojk och hans kusin. Efter det rullade jag vidare till Saltö för att lämna Elvira. In i bilen igen mot norra smedjegatan för att sola 14 minuter för min värk. När det var klart åkte jag vidare till Arklimästare gatan för att dricka kaffe hos Malin. Dom har flyttat in i en insats lägenhet dom precis renoverat och det var SKIT SNYGG vill jag lova! Så roligt att se hur fint du fått det vännen. Tack än en gång för frukost och kaffe:) Efter detta satte jag mig i bilen igen och rullade mot Nättraby. Där hämtade jag Maja och Emil som skulle till bringa efter middagen med sin gammel moster. Vi åkte hem här och bestämde oss för att gå ut och äta pizza tillsammans. Först kom deras mamma hit på kaffe på sin lunch. Sen åter igen.. bilen mot Lyckans som har gluten fria pizzor! Där satt vi en stund och hade det så mysigt OCH ROLIGT!!
Efter detta handlade jag, hämtade Elvira på dagis och lämnade Maja och Emil hos sin pappa. Sen åkte jag hem och sov en timme:) Nu har jag fått film besök av Mia och  Daniel..

Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar