måndag 21 februari 2011

Födelsedag

Japp i dag är det 34 år sedan jag pluppade ut. Undra om pappa var med på min förlossning, någon som vet?
Jag firar inte min födelsedag längre för alla (nästan) e ju borta så för mig är det bara jobbigt! Så vad händer i dag.. Mia kommer snart, hon har något fuffels för sig, undra vad:) Therese, Lena och Magnus dyker också upp under dagen så jag kanske borde köpa mig en kaka till kaffet. Alla ska ha tårta på sin dag säger Mia men.. nej inte jag. Micke e kvar på sjö havet, Adrian hos sin pappa och Niklas hos sin mamma. I kväll blir det filmen SALT och mysa i soffan. Trevlig dag alla

2 kommentarer:

  1. Hade gärna varit hemma och gett dig Tårta&kaffe på sängen.Och kanske lite snopp med om du hade varit snäll!!!

    Ha en fortsatt trevlig dag min älskade!

    SvaraRadera
  2. Men Micke!!! Men ja vad säger man tack;)

    SvaraRadera